Vragen over aankomst, verblijf en vertrek
+ Wat moet ik laten zien als ik wil inchecken op het park?
U ontvangt de reserveringsbevestiging inclusief factuur binnen 48 uur na het vastleggen van uw reservering per e-mail. Bewaar deze goed! U kunt de reserveringsbevestiging laten zien op uw mobiel. Geef uw reisgezelschap voor aankomst aan ons door via mijn reservering. Zorg er ook voordat eventuele openstaande bedragen zijn betaald. Bij aankomst op het park kan er om eenlegitimatiebewijs gevraagd worden. Zorg dus dat u deze bij de hand heeft.
+ Kan ik tegen betaling ook eerder inchecken of aankomen?
In verband met het schoonmaken van onze accommodaties kunt u standaard inchecken vanaf 15.00 uur. We zorgen er dan voor dat uw accommodatie gereed is
+ Ik red het niet om voor sluitingstijd van de receptie aan te komen. Wat moet ik doen?
U kunt tussen 15.00 en 17.00 uur inchecken. Mocht u later komen neem in dat geval minimaal 2 dagen voor aankomst contact op met de receptie via 0228-583229 of info@vakantieparkdegrootevliet.nl. Er wordt dan een afspraak met u gemaakt over het ophalen van de sleutel.
+ Kan ik ook inchecken op het park, als ik niet de hoofdboeker ben?
Ja, wanneer u de reserveringsbevestiging kunt laten zien mag u als reisgenoot ook inchecken. Wel dient u dan de contante borg van € 150,00 te betalen. Hierna wordt de sleutel van de accommodatie overhandigd.
+ Ik wil graag tijdens mijn verblijf visite ontvangen. Is dit mogelijk?
Ja, dat kan. Blijft uw visite ook slapen? Meldt dan uw visite aan op de receptie van het park. Dat kan voordat het verblijf plaatsvindt of tijdens de check-in. Blijven slapen kan alleen als er genoeg bedden zijn in de accommodatie en er dient toeristenbelasting en bedlinnen betaald te worden.
+ Kan ik mijn electrische auto op het park opladen?
Nog niet. We verwachten dat dit vanaf de zomer van 2022 mogelijk is.
+ Is het ook mogelijk om mijn verblijf te verlengen?
Wat goed om te horen dat u langer wilt verblijven op ons park! Afhankelijk van beschikbaarheid kunt u uw verblijf verlengen. Doe dit op het park bij de receptie of telefonisch via 0228-583229 (gebruikelijke belkosten).
+ Kan ik ook met creditcard betalen op het park?
Op ons park kan er niet met een creditcard betaald worden. Bij de receptie en in het eetcafé kunt u wel betalen met uw bank- of giropas.
+ Ik heb een klacht over het park. Waar kan ik mijn klacht indienen?
Verblijft u op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie van het park, zodat zij u verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@vakantieparkdegrootevliet.nl o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, en accommodatienummer. Binnen 14 dagen kunt u van ons een reactie verwachten op uw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we u dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.
+ Waar moet ik aan denken voordat ik uitcheck?
Voordat u vertrekt vragen we u om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de container bij de receptie te doen en uw afval naar de afvalcontainers te brengen. Mocht dit niet het geval zijn, rekenen wij hier extra kosten voor. U mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. Blijft u wachten in uw accommodatie tot een van onze controleurs komt. Na de controle krijgt u uw betaalde borg minus eventueel gemaakte schade weer retour.
+ Hoe laat moet ik mijn accommodatie verlaten?
U dient het huisje vòòr 10.00 uur te verlaten. Om onze controle zo goed mogelijk en naar ieders tevredenheid uit te voeren, verzoeken wij u vriendelijk het strookje onderaan het vertrekformulier twee dagen voor vertrek bij de receptie in te leveren. Indien de receptie is gesloten, kunt u dit briefje ook deponeren in de zilveren brievenbus onder de AED bij de receptie. Over het algemeen is gebleken, dat iedereen een ander tijdstip van vertrek kiest maar als er veel controles op hetzelfde tijdstip plaatsvinden, kan de controle tot ongeveer een kwartier na opgegeven tijd uitlopen. Blijft u wachten in uw huisje tot een van onze controleurs komt. Na de controle krijgt u uw betaalde borg minus eventueel gemaakte schade weer retour.
+ Is de eindschoonmaak inbegrepen?
Ja, na vertrek regelen wij de eindschoonmaak. Voordat u vertrekt vragen we u om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de container bij de receptie te doen en uw afval naar de afvalcontainers te brengen.Mocht dit niet het geval zijn, rekenen wij hier extra kosten voor.
+ Wat moet ik doen als ik al een dag eerder of voor openingstijd vertrek?
Indien u buiten de openingstijden vertrekt verzoeken wij u vriendelijk het strookje onderaan het vertrekformulier twee dagen voor vertrek bij de receptie in te leveren. Indien de receptie is gesloten, kunt u dit briefje ook deponeren in de zilveren brievenbus onder de AED bij de receptie. Op dit strookje noteert u uw bankgegevens zodat wij uw borg naar u kunnen overmaken. Dit gebeurt binnen een week na uw vertrek. Voordat u vertrekt vragen we u om de accommodatie bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. Daarnaast om het bedlinnen in de gang neer te leggen en uw afval naar de afvalcontainers te brengen. U mag de auto parkeren bij de accommodatie om de spullen weer in te laden. De sleutels van het huis en slagboom kunt u buiten in de zilveren brievenbus onder de AED bij de receptie doen.
+ Kan ik ook later uitchecken?
In verband met het schoonmaken van onze accommodaties kunt u niet later uitchecken.
+ Ik ben iets vergeten tijdens mijn verblijf. Wat moet ik doen?
Vervelend dat u iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch of per mail contact op met ons via info@vakantieparkdegrootevliet.nl of 0228-583229. Indien wij het vergeten voorwerp gevonden hebben sturen wij dit naar u op, u dient vooraf de portokosten over te maken.
Volg ons op Facebook